Este jueves (24 de octubre) tiene lugar en la Sede Central de la UNISS, el acto de apoyo a la liberación del expresidente brasileño Lula da Silva, a las 9:30 a. m.

Con la convicción de ser «siempre capaces de sentir en lo más hondo cualquier injusticia cometida contra cualquiera en cualquier parte del mundo», y fiel a su vocación internacionalista y solidaria, el pueblo cubano desarrollará hasta el día 28 de octubre un proceso de recogida de firmas en centros de trabajo y estudio de todo el país, en reclamo de la libertad del expresidente brasileño y líder del Partido de los Trabajadores de Brasil, Luiz Inácio Lula da Silva, quien se mantiene encarcelado por causas judiciales politizadas y el próximo 27 de octubre cumplirá 74 años de edad, en esa condición.

9 thoughts on “Apoyan la liberación de Lula da Silva estudiantes, profesores y trabajadores de la UNISS

• 6 noviembre, 2019 at 5:49 am
    Permalink

Good website! I really love how it is simple on my eyes and the data are well written. I’m wondering how I could be notified when a new post has been made. I’ve subscribed to your feed which must do the trick! Have a great day!

• 7 diciembre, 2019 at 7:31 pm
    Permalink

I enjoy you because of all your work on this website. My mum really likes working on internet research and it is easy to understand why. Have fun with the remaining portion of the year. You are always performing a terrific job.

• 7 diciembre, 2019 at 10:38 pm
    Permalink

I’ve read several good stuff here. I surprise how so much attempt you set to make this kind of magnificent informative web site.

• 8 diciembre, 2019 at 2:33 pm
    Permalink

Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts. Anyway I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

• 6 enero, 2020 at 8:35 am
    Permalink

you’re truly a excellent webmaster. The site loading speed is amazing. It seems that you are doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterwork. you’ve performed a excellent job on this matter!

• 7 enero, 2020 at 3:00 pm
    Permalink

Hello there! I could have sworn I’ve been to this blog before but after reading through some of the post I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely delighted I found it and I’ll be bookmarking and checking back frequently!